17/10-11

2011-10-17, 01:13:44 / Kategori: Allmänt
Helgen var jag hos malle ..:)




Fredag: slutade hon tidigare så hon kom hit till oss medans jag packade väskan och bråkade lite med pappa .. då vi kom till henne tog vi upp allt satte på våra datorer och tog lite bilder sen kom vi fram till att åka till stan en sväng. :) men det fanns inte så mycket där så vi gick runt i hamnen satt där ett tag och snackade om turkiet och tog lite fina bilder ^^  efter 2timmar åkte vi hem igen åt lite och tog med godis upp till oss så kollade vi film halva natten.. hon somnade innan mig igen (a)





Lördag ; vaknade vi runt 2 , åt lite kyckling. satte på oss lite sådär fina kläder för att åka till alle påå kvällen. vi var lite sega fan vi åkte vid halv 7 men tur var att hon kom på samma buss (a) hon vaa lika trött som oss vi gick hem till henne snackade om hur vi skulle göra och åt kräm , sen fick vi en ide om att gå ner till Willy och köpa cider, chips och lite hon behövde ^^ precis när vii kom tillbaka var maten klar, det var så mysigt tända ljus och cider till oss ^^ gott kött och bröd vi snackade massa om marcus och om malles dagar , efter gjorde vi lite god chockladdricka med banan , chockad, glas , bär och något mer snacka om gott....(A) malle var jätte konstig hahhaha slog på golvet och snackade med mitt treo rör vi ba haa hahaha ;D så snackade hon lite med min kamera och med sin stol medans alle dansade till låtarna som vi hade ;) vi tände mer ljus så alle snackade skit mycket om SIIID wa.. det börjar bli lite kärlek där tror vi.. mackans syster rinde oss med vi skrattade alla , han hörde mig som jagg inte visste och efter ett tag var alla vi trötta vi låg bara i soffan , malle sprang på toa massa.. (A) på bussen hem vid 00.00 var vi så trötta så vi gick en liten liten promenad innan vi fick hem sen satte på en film .











 tack för denna natt <3





sen måste jag säga innan vi åkte till alle , så bråkade jag med mackan somfan på fredagsnatt jag ville inte snacka med honom eller ens träffa honom men så sa han ; jag kommer åka till dig och be om förlåt krama om dig hårt .. men det trodde inte jag på när jag vaknade lite då och då såg jag ett sms som " brr kallt" vid 9 på morgonen men jag somnade om.. så gick vi upp vid 2 och åkte för att köpa en sak.. jag trodde han va hemma hos mig men vadfan han stog bakom oss precis när jag skulle på bussen ;O jääävlar vad rädda vi blev... vi var tysta , han kollade bara på mig =/ så sa han att han hade gått , jag ba VAAAAA... han va hos mig , över allt där jag bodde och uppe i möllycke.... för jag var ju inte hemma shiiit.. vi gick en promenad så berättade han var han va , var han såg oss och kramade mig skit hårt pussade på pannan med.. han kollade på mig sa att jag hade fina ögonn.. (A) han saknar skola och han saknar oss , vi ligger lite sådär .. men han höll min hand , vi satte oss på en bänk och snackade om hans jobb då höll han om mig hårt , min hand och pussade på min mun.. kollade in i mina ögon ville ha mer pussar men jag vände mig så det blev på pannan hihi.. ^^ han ville pussas massa...:O så vill han ha med mig på jul ,att vi ska fira att vi ska ha en mysig midda och om 2månader på 3årsdagen kanske bio sen senare USA!!! lätt att man vill nu visar han ju sin kärlek men , hmm.. alla dessa bråk då?? =/   men vi hade en mysig stund... ingen har GÅTT HEM TILL MIG FRÅN LANA OCH LETAT ÖVER ALLT SEN GÅ NER PÅ KNÄÄÄ SOM HAN!!!!! detta kan man inte släppa det var så sött och starkt gjort..


 Plus idag är det 2år&10månader!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?