30/10-11

2011-10-30, 23:54:58 / Kategori: Allmänt
Varit med älskling , igår åkte jag dit vid 5 men det var massa jävla trafik och skit jag blev galen men jag messade honom att jag kanske skulle bli lite sen ändå hann ja :) när jag kom dit skulle vi bära ner lite saker till lokalen och vänta på alla folk jag kände inte många kan jag säga men alla va roliga hahah (A) senare kom hans kusiner vi satt med eva mycket hans ena kusin :) så skålade vi lite älskling blev påvärkad hahah så roligt.. :p man visste inte så mycket vad man skulle gö så det blev massa massa snack tills maten och gå ut lite då och då med eva :p förrätten va något med räcka och massa skit sen någon sallad :P varmrätt va ris & någon köttsak :) sen körde dom äldre sprit tävling ;) jag sprang upp och ner för hans andra tjocka kusin va uppe hos dom , hennes mage kunde jag inte låta bli hihi hon bara skratta åt mig :o men sånt är så GOOOOS!!! det blev lite bråk jag grät och så sen blev det lite bättre... mot slutet va vi med eva och dom fulla som va kvar haha en tjej som sa DARLING till mig hon va då full och rolig hahha jag dansade med henne :D så rolig så sköön.. ^^ vid 03:00 slutade det så kom deras taxii och vi städade undan lite , jag tog chipsen som va kvar ;D när mackan satt och snackade med sin kusin så satt jag med bara jag kollade vad alla andra gjorde då tog han min hand bara så så sött :) jag kände hans saknad. vi somnade ganska sent alla va trötta , två sov ju i soffan .









när jag skulle hem ville jag inte men älskling ska jobba och jag behövde vila , jag somnade sen haha (A)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?