29/9-11

2011-09-29, 00:56:43 / Kategori: Allmänt
Först måste jag sääääga den ( 19/9-2011 ) alltså förra måndagen så gjorde jag mina första TATTOOOOO!!! :D:D jag var så nervös och spänd fyfan visste inte om jag skulle ligga kvar eller gå för jag fick så ont ... :o men jag hade ubii med mig så jag klarade det och nu blir den finare och finare för varje dag :D jag trivs med den ... jag fick inte för pappa men idag när jag kom hem och frågade om jag kan få en på armen som jag har velat så läääääääänge så sa han JAAA :o så jag kommer visa båda den dagen jag har min 2andra :D:D nu har jag varit glad sa han har sagt jaa :) det kommer bli så fint (a) men skolan var seeeeeg... vi låg i sooffan och malle busade runt sen var det lite bråk med virre efter skolan i stan med hennes vänner + kevin .. skönt att få ut allt. runt 6 åkte vi hem , jag snackade med pappa om detta och städa . . ska städa sen med för ska till malle i helgen A()



 :D:D





Idag ;D
 ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?