23/8-2012

2012-08-23, 04:26:59 / Kategori: Allmänt

Måndag - Onsdag



Måndag ; åkte jag , malle , alle och billy för att kolla när sid skulle spela match med dom grabbarna som vi känner liksom robin , niklas, micke och aah (: men vi 3 kom försent alle var ju redan där , vi hann kolla 20min sen var det slut hahha det kändes lite elakt menmen vi var ändå där.. ^^ precis då vi kom mådde sid inte så bra han hade ramlat eller något så vi fick fixa vatten , så hade alle han i sitt knä (: man såg lite på han att det var något så aa han gick o spydde BLÄÄÄ , jag och malle hoppade runt i gräset då hahah jag blev äcklad . Tur ändå att han mådde bättre efter vi alla åkte med vagnen tillsammans , såklart så ska micke&niklas säga att jag ska sitta i deras knä sen sa niklas om robin " vad har han som inte jag har " HAHAH jag ba sa ; lägg av nu va (: men ganska kul var det , vi alla snackade om gammla klassminnen det var fan roligt (: så vi skrattaaa. Då vi kom till stan var inte alla med då var vi hälften så vi satte oss i donken , jag ååååååt skit god glass med jordgubbs smak ^^ så tog jag alles mat hehe , micke bara skrattade åt mig o räckte ut tungan :P efter vi hade ätit åkte han och sid hahah så då var det bara vi tjejer (: alle köpte nappar hahah , så gick vi till hamnen satte oss där för att snacka lite bara det var mega mys , allt MELLAN HIMMEL&JORD (: man såg vattnet glittra det var helt stilla , helt plötsligt ville alle ha massa massa bilder så vi tog några på oss dom blev sådär. Dom på alle&malle blev bra (A) Alle älskar ju att vara med PÅ BILD hon ville ta en nära vattnet asså HAHHA hon var så näära på att ramla i vi skrattade sönder om hon bara hade varit lite närmre så hade hon legat i vattnet :D Vi försökte ta olika bilder då dom båda hoppar och så men jag hann inte med så alle ba " men jag vill HA MER JAG VILL HOPPA HOPPA JAG VILL HOPPA" så hoppa hon runt där hahaha så söööööt <3 men tyvärr klockan ticka sen var den redan 22:50 så vi alla åkte tillsammans (: finaste sommarkvällen!










Tisdag ; träffades jag och malle i stan vi skulle egentligen till Lisse , vi mötte upp billy utanför så var det STÄÄÄÄNGT HAHAH . så jääävla pinsamt , asså första gången i mitt liv som jag har åkte dit då man ens inte kommer in , heeeeeelt dött.. så aa vi åkte till stan för att fika haha (: Jag köpte en rätt god muffins och malle tog en hallonpaj , billy ville inte ha något ^^ jag fick chansen att snacka med han massa just då så jag gjorde det fråga hur det kommer vara i skolan nu igen och hur han ska göra när han fyller år den 31:a och lite sånt :) medans han och malle busa, hon slog honom han kasta runt henne då smsade jag bara hehe ^^ Efter fikat gick vi till stadium för att kolla skor till mig och nya gymkläder till mig och malle , det finns ju fan inget vi gick runt 20min innan dom stängde. där busade dom med , efter sprang billy till vagnen :P Jag och malle käkade mc då , och pratade massa (A)





Onsdag ; Mötte jag upp alle i centralen för att kolla när jonte träna fotboll men vi kom precis när dom sluta igen HAHHA  så vi åkte med killarna till stan igen , sen lämna en efter en :P Lillen var på mig mer än vanligt jag fattade ingenting haha , han busa han tog på mig och aa :o sen gjorde micke samma sak och sid kikla mig så jag hoppa flera meter ... :$ men vi hade roligt alle skratta som alltid , på vagnen satte jag mig i lillens knä så alla skulle få plats då kolla dom baara på oss haha ;) Vi väntade först på mickes vagn sen lillens (niklas) då ville han kramas en del haha så sött då ^^ sen var det jontes tur och efter det var det bara jag och alle igen (:






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?