7/8-2012

2012-08-07, 05:56:59 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag berätta min helg med bebbe :)



Fredags ; när vi vakna duschade vi sen skulle vi börja med våran tacos för våra vänner skulle komma till oss (a) så jag skötte allt som skulle stekas medans bebbe tog resten. Så fort jag fick sms från dom vid 21:00 så gick vi till bussen för att möta upp , så skönt att det var dom man gilla liksom Alle , malle och jonte :) Vi alla 5 gick hem till beb´be , tog fram maten och det vi skulle dricka till ;) dom hade med sig Redbull o chips. Vi snackade om allt som gick när vi väl åt alla smakade på alla olika spritsakerna (: EFter ett tag sa alle att hon kände sig lite lullig sen kom Malle o bebe haha , malle gjorde knass saker typ drog ner byxorna sen gjorde bebeb det så tog dom upp armarna och skit hahah ^^ när vi gick ut på balkongen för att ta luft så kunde inte malle eller bebbe stå still han vingla massa och malle bara ramla :P Ändå hämtade vi mer redbullVodka ;) Precis när jag skulle höja musik sen gå på toa så spydde malle där BLÄÄÄÄÄ men aa sånt händer , jag klarar ju inte sånt så jag sprang ut HAHHA :$ Jag sa det till alle så någon mer kunde veta men mackan hörde ju det också så han hjäpte henne att ta bort det värsta så sööööööt.<3 Malle satte sig i soffan sen fick hon springa en gång till efter så hon att det var bättre i magen så skulle hon ta mer vodka men nänää vi drog bort den , hon och mackan snurrade han tog upp henne och dom pussade varann på kinden flera gånger hehe ^^ när han snurrade henne sa Malle " wiiiiiie syster kolla hihihi" jag bara skrattade på balkongen hahah :D helt plötsligt ringde det då var det min pappa han hörde ju på oss alla att vi va lite sådär så han fick prata med alla hahah (: malle skrek att hon älskar han och skit medans jonte berättade att han är alles kille och mackan prata om annat sen pratade alle lite (: . Hon är så rolig när hon är full , hon mackan o jonte gick upp för att ta luft då hörde jag dom säga att malle kissade i alla buskar hahah den ungen asså ^^ När jag och alle kom ut gick vi till en lekplats där skulle malle såklart kissa med och springa med byxorna nere hahah , när jag och Alle busade så hörde vi att mackan andades tungt då frågade jOnte om han mådde illa .. det gjorde han med FYYY..:( jag fick panik igen , gick upp till han för att hämta vatten och packa mina saker haha jag ville bara hem sån blir jag =/ så dom alle malle och mackan gående , jag och alle stannade kvar ute när vi kom upp igen hade Malle deckat i soffan med mat i munnen och mackan på toan :( Vi andra började städa + så ringde jag malles föräldrar så dom kom puh :) dom kollade till mackan också, så där tog dom hem malle , vi städade det sista sen somnade jonte i min säng där hahah men jag och alle tog lite te ihop pratade som vi alltid gör . Runt 04:34 la vi oss bredvid jonte , mackan hade redan somnat jag lugnade ner mig lite då. Men jag kunde inte somna , alle höll om mig men det gick inte. vid 06:30 ringde våran mobil för vi skulle hem då , vi va med bebbe hela morgonen ifall. Så jag och alle åkte till tåget som inte kom , det tog 1timme . Vi var väl hemma hos oss själva 09:10 va jag.
jag somnade gött kan jag säga efter denna natt!














 HAHAH malle då ^^



Lördag ; åkte jag tillbaka till bebe fför att se hur han mådde. Asså åååh , när jag kom in i dörren sa han " hej bebbe hej" Och pussa mig massa (:: denna känsla åååh.<3 Sen vilade vi lite tillsammans , jag tog lite att äta så ropade han på mig och sa ; bebbe vi kan åka och köpa glass och dricka :) När vi kom hem igen åt vi skit god ben and Jerrys mumma han käkade chips med medans jag kolla film ^^ + vi små kollade på vad vi ska göra på våran 4ÅRSDAG (: men jag säger inget ännu. Hela natten var det massa GOOOOS!!! <3



Söndag ; kom jag hem på kvällen vid6 , då plockade jag upp mina saker och satt lite vid datan sen trodde jag att jag skulle möta pappa och hans vän i stan men han vaaa så seg så jag stannade hemma hela kvällen :o pappa kom hem vid 22:30 ^^ Veckan hos bebbe va underbar men nu är man hemma igen (A)




Måndag (idag) Vaknade jag ganska sent , pratade lite med pappa då han kom hem från jobbet :) bytte om , smsade malle och kollade om vi skulle shoppa lite OFC ;) Jag hittade bara strumpor haha och malle tog två linnen + parfym . När affärerna stängde sa becka till oss att hon ville med oss på Lisse så vi mötte upp henne för att åka dit hahah vi hade massa kul vi busade slog varann , skratta åt varann , reta varann & allt :D det var fan roligt . och det ska göras om ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?