11/12-2012

2012-12-11, 23:59:00 / Kategori: Allmänt
Igår hann jag inte skriva för jag kom hem ganska sent och var trött så nu kommer både igår&idag.
 
 
Igår ; då visste jag inte riktigt hur dagen skulle se ut så jag väntade på att min lilla kärring skulle smsa mig om svar för vi hade sagt att vi skulle ses men aah , så efter ett tag sa hon att vi skulle träffas 17:30 i stan . så fort jag såg henne SPRAAANG jag mot henne med mina kramar jag har ju inte sätt dig sen våran student i MAAAJ  ihop virris så snacka om att vi hade mycket att prata om , vi pratade sönder från centralen till alla affärer som vi gick till hahah såna kan i va (: vi kollade på julklappar lite bara sen så hittade virre massa som hon skulle köpa det blev 2 nya jackor 4pack strumpor och en rosa adidas så klart hahah. Det var lite jobbigt för du kunde inte vara på en och samma ställe du skulle gå RUNT RUNT RUNT så ringde du din mamam 6gng för att snacka om priser , jackorna och allt då gick du med RUUUUUUUUNT herregud gumman haha ^^ efter att allt va betalat så stack vi vidare för att ta våran Måndagsfika (a) där gick våra munnar i 1 också hihi . Har man inte träffats på EVIGHETER så blir det så :) det var ändå bara massa TJÖÖT om kärlek , vänner , fester m.mm ändå så hade vi det fett trevligt tillsammans så detta ska vi allt göra om GUMMS <3
 
 
 
 <3
 
Och nyss var jag och TRÄNADE med malle plutt , det var då fasen gött med ett kvällspass såhär :) men vi hann bara med rullbandet och träna mage&ben denna kväll så imorgon eller nästa tisdag får det bli lite mer. sen så fick jag en för TIDIG JULKLAPP AV HENNE hihi så glaaaaad man blev för dom sakerna va !! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?