17/12-2012.... SKULLE VARIT VÅRAN 4årsdag!!!

2012-12-17, 13:03:00 / Kategori: Allmänt
Jaha nu är det den 17DECEMBER (17/12-2012..dagen som vi blev ETT dagen som vi förlovade oss på dagen som vi är inskriven i våra ringar & har 2års förlovning,jag har kvar ringen i ditt halsband på halsen som minne av min första förlovningen som är med dig jag tänker inte "panta" den så alla vet den kommer jag ALLTID spara.nu är dagen här som vi hade planerat till stockholm över helgen för att FIRA våran 4årsdag men det tog slut den 30augusti så vi kom upp till ( 3år&månader preciiis) jag har aldrig haft ett ÄKTA förhållande så länge innan jag minns denna dagen så mycket väl jag var arg jag var ledsen jag ville bara åka tilldig och slå på dig få ta ut all min ilska som jag har sparat i mig för att jag aldrig ville såra dig ,men jag sket i att göra det jag skrek ut det hos mina vänner istället som fanns där för mig just den dagen .. jag HATAR att vi gjorde slut istället för att ta våra pauser som vi hade ibland det tog så hååårt i mig du och jag var aldrig aldrig dom som tänkte på ordet " slut" så det är så ovärkligt för mig.. :'(Det finns ingen som jag hellre hade spenderat alla dessa tårar för jag blivit sårad / hade min svåra tid, sömnlösa nätter, skrik & bråk,hat & kärlek med än med dig eller att bara få åka till dig hur sent jag ville med tårarna som bara rann för bråk somfan hemma & bråk med vännerna som betyder mer än min familj och helt enkelt är mitt liv till att få komma hem där du hade lagat middag, tänt ljus, satt på lugn musik och fångade upp min i din famn för att torka bort mina tårar tills jag hade gråtit ut helt..:( det var så fint gjort av dig ingen annan har gjort så jag har aldrig åkt till en kille så in på natten och fått komma till såntdära.nu skiter jag i vad ni kommer tänka, jag kanske saknar mackan jag kanske saknar att få höra "jag älskar dig" igen & få pussas om ni tycker att det är något fel så SURE men denna dagen har alltid varit så speciell för mig detta DATUMET kommer jag då alltid att minnas jag kommer inte glömma det för denna kärleken var min livs kärlek..:( visst du gjorde dina misstag & jag mina väl..du la all jävla skit på mig ,vi brååååkade mer än vad vi hade kärlek jag tog alla smällarna ( sen grät bakom din rygg) för jag älskade dig mer än det du hittade alla fel på mig tydligen& allt var mitt fel och blablaaa när vi alltid var 2 om saken så man kan säga att våra bråk tog över allt men vad vore kärlek utan det när man ändå älskade varann? just nu i mitt huvud efter detta hände så hör jag bara " varför hände detta ens? saknar du mig? undrar du hur jag mår'' ''tänker du på mig,eller har du glömt mig helt?" jag lär aldrig få svaren på det för det är bättre att vi inte pratar om sånt vi slutade som ovänner och lär nog vara det tills vi har insätt detta på riktigt.. så om vi spolar tillbaka för 4årssen trodde jag aldrig någonsin att någon skulle stå vid min sida och hålla stenhårt i min hand, hjälpa mig upp ur de djupaste dalarna och dela mina skratt sent in på nätterna ( för det hade aldrig hänt innan jag fick dig) för 4årssen trodde jag aldrig att någon skulle vilja somna vid min sida på natten och möta mitt leende på morgonen För 4årssen trodde jag aldrig att det skulle vara någon där för mig som torkade alla mina tårar när mitt liv stupade ner till djupaste botten jag trodde aldrig att jag skulle ge bort mitt trasiga hjärta och ah det krossades mer och mer i börjar var detta den SVÅRASTE tiden för mig med all ilska,alla tårar & all hat men nu vet jag att vi båda har klarat att gå vidare på dessa 5månader med smärta med tanken på att jag firar jul utan dig för första gången, firar nyår utan dig för första gången, firar födelsedagar m.mm utan dig för första gången men det klarar jag, jag saknar bara din goa familj så mycket & dina goa släkt,men nu är det mina vänner som är min KÄRLEK tack vare er så har jag klarat mig igenom detta sen den dagen ♥ (a) nu har du en ny tjej & det är jag glad över för det behöver du men jag är ännu gladare att du kan erkänna det för mig :) jag gillar en så vi stannar här ett tag (a) med detta förklarar jag att jag har lärt mig så jävla mycket på att bli singel , jag är mig själv FULLT ut till 100% jag kör på min egna stil jag tar på mig dom kläderna som jag vill ,jag fixar mig så som jag vill, jag är med vem jag vill dom som jag trivs bäst med o.s.v :) jag tar inga risker/något för givet mer, jag har slutat tro på ordet " föralltid" men det finns där någonstans.. jag slipper all drama jag lever livet som jag själv vill & det finns inget att BRÅKA om hihi :) tack & hej för mig!
 
P:S våran första bild som NYKÄRA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?