2/12-2012

2012-12-02, 23:58:10 / Kategori: Allmänt
Ojoj nu är vi redan inne på Nymånad och jag taggade utång igår så jag hann inte skriva om det eller lägga in bilderna. :) men först åkte jag hem till våran vän Emelie för att käka tacos och ta några drinkar innan , så dä var jag alle , en som heter susane och emelie vi hade det då mysigt med tjej snack sådär i hög nivå (: vi satt där typ 2timmar och klockan bara tickade . precis när vi väl skulle ta lite mer mat så smsade Marcus mig att han ville träffa mig när jag ändå var i närheten av Munkebäck så jag sa aah visst kom en stund , jag gick och leta och leta den killen ä ju alltid så jävla svår att hitta herregud men till slut såg jag han komma så vi sa hej och blabla.. han sa att vi skulle gå runt där och snacka för han skulle erkänna några saker , så jag gjorde det först tog han mina kalla händer och sa ; asså du ska veta hur mycket jag tänker på OSS det är inget jag bara säger utan det är sant .. så kollade han på mig sen sa han ; "dom frågar mig på jobbet hur det är med dig och om jag är glad och så jag får ju bara spela glad men utan dig så suger allt du vet inte hur jag mår eller hur jag känner Jennie.. varje dag är en KAMP för mig om du ändå kunde förstå och inse vad jag vill med detta men jag vet att du har svårt för det för jag är en kass kille o blabla." jag visste inte vad jag skulle säga till han så jag lyssnade bara på allt han sa , så gick vi runt lite till så sa jag lite ord och att " asså detta är inte VI vi har aldrig kallt varann för EX det är inte närheten av oss" där höll han med mig :) efter ett tag blev det fööör kallt för oss så vi gick in i emelie svale jag hade nycklarna (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?