Fredag - lördag

2012-12-15, 23:58:00 / Kategori: Allmänt
Fredag ; var jag först på ett möte om Folkhögsskola och skickade in en ansökan dit jaaao , så vi får se vad som händer (: sen åkte jag hem och vilade 2 timmar som jag behövde för jag har knappt sovit (a) när jag vaknade igen så var det bara att slänga på sig kläder, fixa håret och dra till liseberg för att möta upp några andra vänner där , när jag sprang till min buss så stog malle där konstigt nog hahah så vi åkte dit tillsammans. det var lika fint som vanligt med alla lampor , goa glöggen , julgodiset , julsakerna , brasorna m.mm :) det var bara att umgås , åka skridsskor , handla julgodiis , dricka glögg  och ta fina bilder ihop helt enkelt. jag åkte inte skridskor men några av dom andra gjorde det medans jag värmde mig vid brasan haha jag ville verkligen inte gå ifrån den för mina fötter stack så ont fyfasen vad kallt det var där :o sen gick vi bara runt för att kolla på alla jul saker där , när dom stängde åkte vi alla till centralen ihop för att säga hejdå till ALLE åååh .. :( imon åker du till chiile!!
 
 
 
lördag ; idag har jag bara varit hemma efter att jag såg SNÖKAOSET inatt jäävlar vad det snöade och blåste :o det var rena KAOS och min lilla alle som åkte till chile i detta på morgonen då det var som värst fy men hon kommer till ett varm land och vi lider med detta haah , jag hade sån jävla huvudvärk och orkade ingenting ville bara ligga och kolla på massa filmer som jag till slut gjorde :) sen gick jag en liten promenad vid 22:00 (;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?