Här kommer min dag även om jag är med kusse <3

2012-12-16, 23:59:08 / Kategori: Allmänt
Åååh äntligen är jag med min KUSINVITAMIN ♥ dagen började så klart med massaaaa stress asså lilla gumman du måste ju låta mig få andas vettö haha men efter ett litet tag så hade jag dig i mina ARMAR igen & när vi kom till Frölunda så stressade du sönder när vi stog i kön för att kööpa colan haha du är bara för rolig men ditt temprament waaaa .. till slut doog jag av skratt haha och nu är vi med vå...
ran älskade morbror så vi 3 intog 3:de advent med lussekatter & cola jaao , ha en fin andvent alla som vi har :-) jag älskar dig gumman ända tills den dagen döden skiljer oss åt ska du veta för EN GÅNG KUSINER = ALLTID KUSINER (a) ♥ duu är som mina stjärnor , såå nära men ändå en bitifrån (: jag är så glad att du & jag aldrig har haft värsta bråket det känns så skönt för om den dagen skulle komma så skulle jag känna mig så tom utan dig , DU&JAG  ! ♥
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?