Har varit med Ubii & malle :)

2012-12-12, 23:58:52 / Kategori: Allmänt
Jag ställde klockan på 11:00 för att dra och kolla på deras bandytunering som jag alltid var med i när jag gick i skolan men jag var så TRÖÖTTT så jag kom fan inte upp då jag somnade om 1timme... snacka om att jag fick P A N I K!!!!! :o jag fick bara slänga på mig kläderna fort, ta smink fort och ta alla mina saker för att sticka men då började min pappa att skälla på mig... herregud vid 12:00 på morgonen asså jag pallade inte så aah jag stack istället, precis när jag var på tåget så ringde Malle och sa att dom bara hade en match kvar fan tänkte jag bara det var ju liksom bara att vänta på dom i stan då .. :( jag som veeerkligen ville SE DOM!!! när dom kom till stan så sa ubii att hon var tvungen att åka hem men jag lyckades hålla kvar henne som alltid YEEAH ;D dom pratade somfan om sin dag att dom sög och att den och den var där haha då ville jag ju dit ännu mer uuuf, jag och ubii har lovat att åka tillsammans dit nästa år ändå så :) sen trodde jag att jag skulle DÖÖ när jag såg i fb att mitt EX marcus är tillsammans med en nu !!!! :o alla har sätt det alla kommenterar och alla pratar om det hahah så jag hade fått reda på det på ett eller annat sätt ;) jag har ändå inget att säga han mer än att han skulle fasen hålla sin fula mun då och inte SNACKA massa SMUTS förra helgen ... det var ju BULLSHIT som jag visste... :o det sa vi 3 idag också att han lär ju smsa mig till jul eller någon gång på det nya året men då säger jag ba ; vem är du? haha ^^ medans vi pratade om allt detta så kollade vi julklappar igen sånt är ju så svååårt så jag måste kolla lite till , sen käkade vi på KINA och så gick våra MUNNAR i full rulle ;) efter ett tag fick malle sitt ryck igen så hon busade med ubii , hoppade på henne , bet henne , slog henne , slicka på hennes hand o allt HHAHAH :o asså dom är såå knass så jag kom emellen där haha och hoppa på båda ;D vi hade ASS roligt sista timmen när vi hoppa på varann och busa sådär (: men nu när jag kom hem så blev allt NEEERÅT igen!!
 
 haha en fett gammal bild på oss ;)

22årig fru, egenföretagare och trebarns mamma

tack :)



2012-12-13, 07:22:00 URL: http://lindaglansins.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?