24/3-2012!!

2012-03-24, 03:15:02 / Kategori: Allmänt
denna dag vad ska man säga..? när ubii kom till stan o mötte mig så köpte vi glass , när vi tänkte sätta oss ute i solen som va 15+ såå såååg vi YOUNGBLOOOOD hahha... dom är så SNYGGA & braa klart att vi stanna , jag dansade massa :D vi orkade inte med alla fjortisar så vi satte oss i solen en stund sen ville ubii ha något att dricka vi gick runt runt runt , jag fick ett sms av min moster... inte visste vi att min MAMMA va med.. :O:O så när vi hittade dom fick jag lite panik jag visste inte vad jag skulle ta mig till eller göra shiit ... jag tog steget att träffa alla dom3 även om jag inte får!!! min mormor , moster och mamma ... alla dom kramade om mig ddom gapade mitt namn och började gråta efter dessa 18åren.. :O det var så skönt att få vara med dom igen , att se dom så glada att få snacka om massa som FÖRR..:D alla vi skrattade tillsammans igen hahah mormor bara spelade och drack öl medans jag satt med moster o mamma ...=/ min moster älskar jag men mamma.... HALLå jag får inte träffa henne , hon verkade må bra o bara skratta åt mig , sa att jag är så fin som en dröm:o att mitt hår är så fint och att jag ser ut som en prinsessa :).. det var ändå sött. hon grät glädje tårar så hon gick ut lite. min moster bjöd mig på middag hos henne igen (: massa kul henne vet pappa redan att jag snackar med (aa) aa , vet inte vad jag ska säga.. eller jo mamma flättade mitt hår igen som vi alltid gjorde då jag va liten , då såg man oss två i speglen så gick veta att jag har hennes näsa , mun & ögon:O hahha. + hon är lika lång som mig :O:O hahha. nä jag älskar mormor o faster dom säger alltid gumman till mig (:





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?