UTGÅÅÅÅNG!!!!

2012-03-25, 05:25:31 / Kategori: Allmänt
yeeah jag mötte eli i stan så köpte vi mat, åkte hem till henne lagade maten tog en martini till^^ efter åkte vi till staN för att festa från ingenstans såg vi min kusse jossan:O hahah shiiiiiit jag dog , men vi hade massa kul dansade runt o  bara flumma igen som när vi var småå:D köpte drink eller drink ;) dansade , jag var så varm igen så jag trodde jag skulle dö usch man kände på mig ändå dansade jag vidare :d vi fick massa killar bakom oss så vi dansa bara ;) jossan va ju grym på att dansa hahha riktigt bra o skit söt när hon är full hahah bara dansar runt med sitt huvud åt allahåll så jag skratta^^ vi ska lätt göra om detta, jag har intr haft så på länge dom2 va roliga , men innan bråkade dom o nu gick dom ihop;d + en kille bet mig på HALSEN :s idiot han han slog på allas rumpor :S jag dampa så på han uuush , vi ramlade ju i trappan:o när jag skulle hem snurrade allt hahah^^






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?