25/11-2012

2012-11-25, 23:59:17 / Kategori: Allmänt
 
Min helg har ju bara rullat iväg :o efter att i fredags mötte jag ju upp alle för att handla allt och stressa runt så det var lungt på kvällen sen och i LÖRDAGS ställde jag klockan på 15:15 haha jag pallade inte gå upp jag ville inte göra ett skit även om jag hade längtat till denna dagen så kändes det som att jag bara ville SOVA men jag gick upp , tog fram olika kläder för att se vilket jag skulle ha , väntade på svar på alle för hon va ändå här i närheten bara 10min bort haha :) så under tiden som jag väntade på svar så kollade jag på tv och fixade mig runt 17:10 mötte jag upp henne i Mölndalsbro där tog vi bussen hem till henne fixade klart Tacosen, dukade det sista och tog fram all godis :) alle stressade men jag va lugn haha. Efter typ bara 20min kom en av tjejerna så hon hjälpte oss sen så skulle ju alla komma 19:00 men folk kom då och då ^^ Alle gick ner och mötte några ibland och jag och några andra stannade kvar hehe , vi snackade om sommaren om livet och bara umgicks tills hon kom , jag var med nina emelie hannah linnea afhnan farah och alle hämtade resten då . när alla hade kommit så var det bara dax att käka och ta lite att dricka då var klockan redan 21:30 :o konstigt nog bestämde vissa redan när dom skulle åka då , men medans vi käkade så var det mys alla pratade med alla vi satt vid matbordet lite mer än 1timme och bara babbla :) efter dansade några och så blev det ju massa foton från alla håll hahah ;D helt plötsligt satt alla i soffan sen och pratade om livet eller höll på med mobilerna det såg ganska roligt ut ^^ typ alla kollade ner i sina mobiler och alla skulle ha bild i alla mobilerna hahah (: tiden gick och vi satt mest i soffan mot slutet med massa musik och tända ljus , lite senare tog vi fram ost & kex MUUUMS :) då var alla splittrade igen hahah vissa var där uppe i alles säng och vi va i soffan med några. På natten när vi var 6st kvar så tog i fram massa ansiktsmask men det var bara jag alle och nina som tog så vi försökte få roliga bilder och hoppa runt så hahah . och alle blev rastlös som vanligt så hon tog fram sin vinflaska sen satte hon sig med nina på golvet och fixade naglarna , alle är alltid flum när hon dricker hon skrattade åt allt igen och hoppade på mig haha;D en killkompis ringde till mig precis då vi hade as kul med han haha han skulle klä ut sig till en tjej och komma men det hände inte :( fast klockan var ju 02:00 då ^^ lite senare ville VI ringa en så vi ringde Lillen vid 03:40 HAHAH han svarade fan och sa att vi verkligen var fulla hihi :) ja vi var lite fulla och skrattade mest men han skrattade ju med oss sen ville han inte lägga på ;) så sa han att han ska göra hämd på oss hahah Good luck liksom ,) då vi hade lagt på med han så var vi fan trötta, jag och nina ville bara sova upp och nerh haha ^^ så det var bara att kolla hur alla skulle sova och bädda lite , jag soooov med niiinis :) alle sov med afhnan och evelyn så sov linnea själv såklart.. (A) jag och nina hade mysigt ju!
 
 
här är bara Mobilbilder , jag lägger in alla andra inatt :)

ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

Svar: tackar :) din blogg va också bra (:
Jennie



2012-11-26, 16:52:23 URL: http://aliciafranzen.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?