12/10-2012

2012-10-12, 12:21:54 / Kategori: Allmänt
Igår började jag på mitt jobb jag var så nervös på morgonen och jag stressade loss men sen när jag väl började va allt lungt (: jag pratade mycket med min chef och dom andra som jobbar där det var så roligt dom glömde säga hur jag ska komma ut genom en dörr som vi springer ut och in i så jag startade larmet 3gånger hahah :o det var så pinsamt när det väl hände sen glömde man det typ :) det roliga är att Malle och emme är också där på två andra ställen så man kan springa fram och tillbaka till varann :D  jag fick bättre kontakt med vissa än med andra , och jag slutade runt 5 sen åkte jag hem och vilade Puuh :) och nu IDAG går jag från 13:00 - 18:30 så just nu springer jag runt somfan för att packa ner sakerna i väskan , fixa mig , byta kläder och allt tur att jag snart är klar & ikväll blir det FREDAGSMYS ;)
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?