21/10-2012

2012-10-21, 04:23:48 / Kategori: Allmänt
Shit mina dagar bara rullar iväg nu :o jag har hunnit ganska mycket i torsdag jobbade jag ju igen och det gick lika bra eller det kändes som att jag gjorde samma sak i flera timmar men jag ville få klart allt jag hade påbörjat så det fick ta sin tid :) så jag slutade vid4 typ , sen i FREDAGS så gjorde jag nästan samma saker men jag larmade mer , packade upp mer kläder och stog vid smyckerna i typ 2timmar herregud.. där skulle jag rensa , städa och hänga upp all REA det var KATASTROF så jag fick hämta en kollega om hjälp hahha (: asså alla gick på alla alla skulle kööpa allt och blabla men till slut blev det lite bättre så jag va inte lika stressad som dom andra men jag stannade över tiden för jag ville få det klart , vid 18;10 skickade dom hem mig hahha jag ville inte!!! dom sa att jag skulle ta helg och köpa godis hahah så jag åkte till stan och köpte godis ;)
 
 
 
Lördags ; åkte jag till stan för att möta upp min KÄRA UBII!!! wiiiie vi har fan inte sätts sen i MAJ så tänk hur underbart detta var va.. jag sprang emot henne jag kramade sönder henne och vi pratade om ALLLTTT igen det var så underbaaaaaart!!! ;D vi åt kina mat där satt vi och pratade 1timme eller lite mer hahah sen gick vi runt i affärer och kollade på skor till mig efter bokade vi BIO , vi gick dit det var så jäävla gött väder och vi hade sååå mycket att babbla om så det var bara kul (: vi bokade filmen ; taaken 2 :) den va GRYM vi var så inne i den att vi höll om varann som vi alltid gör hahah det var GOA tider :D den började 21;25- 23;4o sen gick vi till centralen och jag väntade med henne på hennes vagn , jag ville inte lämna DIG men vi syns på ONSDAG då jag ska göra min 3 TATTOO!!! :D:D <3
 
 
& IDAG ÄR DET BLÅVITT - AIIIK TAGGA!!!!

Moa

*Svar:* Haha klart du får smaka :D

Svar: hihi snällt :p
Jennie



2012-10-21, 15:29:39 URL: http://moasplace.blogg.se

Ewelina N.Edberg

Har läst din kommentar på min blogg! skicka bilder du vill ha, helst en bild på dig själv så att det blir finast med headern. [email protected]

Svar: ookej jag ska kolla mina bilder och se om jag skickar rätt haha:)
Jennie



2012-10-23, 10:17:34 URL: http://ewelinaofsweden.blogg.se

Moa

*Svar:* Hehe :)



2012-10-24, 13:11:33 URL: http://moasplace.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?