30/10-2012

2012-10-30, 23:59:59 / Kategori: Allmänt
idag vaknade man till massa regn regn regn igen så jag somnade om jag ville inte gå upp från mitt varma täcke , men efter några timmar kom jag på att jag skulle träffa Freddy en killkompis för att fika med han :) så när jag kom till stan väntade han på mig där jag gick av haha .. sött? när vi kom till cafet i femman så var det typ bara vi där det kändes la ganska skönt , vi prata om hur vi mådde , vad vi har gjort sen i helgen och vad man skulle kunna göra på nyår. :) så jag hoppas att jag kan fira med han och alla andra . Efter ett tag visste vi inte vad vi skulle prata om , det var lite om hur vi kan hjälpa våra vänner att sluta bråka jag vill inte detta , så sa han att han alltid finns här för mig att jag kan åka hem till han en dag hahha :) och att han gillar mig för den jag är , att jag är så öppen av mig :) så det kändes skönt att få höra tycker jag men när jag fick veta att du gillar mig så visste jag inte vad jag skulle säga srry det kom som en chock.. jag ser dig bara som en vän tyvärr..=/
& Idag är det ingen vanlig dag
nej för idag har dessa 1år&2måååånader jaaao ;D Så det är bara att GILLA om ni håller med om att dom är så fucking SÖÖÖÖTA!!  tänka sig att månaderna rullar iväg för er mina små hihi , snart kommer det bli en va...
na att säga Siidarna till er hahah :) men om jag ska säga mitt så kommer ni får ännu meeeeeeeeeeeeeeeer mååånader och år tillsammans och det hoppas JAG på för annars kommer jag inte ha en sån nära broder från en annan modern som jag har nu :) ♥ För alle är ju min syster och FRUUU då blir du min bror när du kom in i våran Familj ^^

elle

Hur menar du med att du inte ser dina pengar? Förklara lite mer så ja kan hjälpa det! :D

Svar: asså jag blev medlem där innan sommaren tror jag och många sa att man ska kunna se vad man är uppe i men jag kan inte se något av det :o
Jennie



2012-11-01, 19:26:29 URL: http://nattstad.se/elle.h



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?