min helg..(:

2012-10-30, 00:40:00 / Kategori: Allmänt
då tar jag helgen här igen ;
 
Fredag ; var jag bjuden på hemmafest hos Jossans kille för han fyllde 18 :) jag möte upp alle och jonte här i mölndal sen kom jossan och sandra efter dom kom niclas och freddy , så vi alla gick hem till han där var det ännu mer folk :) alla pratade med alla sen satte vi oss för att käka pasta och någon sås till så fick vi såklart massa vi ;) men vi var så många att alla inte fick plats på stolarnah haha så vissa fick sitta vid tvn haha , efter vi hade ätit blev det mer musik och mer sprit ^^ vi satte oss för att alla skulle umgås och så öppnade han sina presenter det var där jag tog så mycket vodka att jag va lite full det var bara roligt hihi en kille som var där trodde jag att jag kände igen så vi pratade lite i köket men jag hade tagit fel haha :$ vi fick ändå fett bra kontakt vi pratade om allt , om hans liv och om mitt livså jag hörde bara att alla hade roligt man hörde alla sjunga och dansa men efter etttag var jossan och sandra borta jag fattade inte var vi letade och allt . så fick vi veta att det var bråk jag ba NEEEJ , det var något litet om att hon hade rökt men hennes kille gillade det inte så dom klaga på varann och hon åkte hem vi ville fan inte det jag ville inte att hon och sandra skulle åka.. vi alla va sura ett tag sen blev det mer dans och när alle sa att hon och jonte också skulle hem tidigt för han va trött redan vid 02;00 då jag också skulle hem egentligen så blev jag lite sådär..för vi åkte alltid tillsammans förr det är inte kul när den ena kan stanna och den andra måste åka . så jag och hon va trvunga att prata tillsammans jag grät så mycket att hon knappt visste vad hon skulle säga , sen kom jonte å så kom han som satt med mig helatiden + jossans kille då så dom satt med oss dom alla fick se mig gråta fyyfan... det var så pinsamt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till , jag var bara tvungen att få ut det. så jag sa till alle att jag inte hatar henne jag hatar inte jonte dom är söta tillsammans då  fattade dom sen att jag och hon inte är dom vi var förr att vi inte gör så mycket tillsammans vi har typ ingen tid för varann , jag kan inte bara släppa henne så då såg jag att hon också grät och jonte fick tårar .. sen kom vi in på allvarligt snack med min familj och min pappa att jag inte klarar vissa saker längre jag gråt så mycket så han killen som va med mig hela kvällen som heter Reza kramade om mig hårt och jag kollade på han så såg jag hans tårar med.. :o det var inte meningen att göra er alla ledsna men som sagt jag ville få ut allt det kändes som att jag kunde få skrika ut allt så och få gråta ut jag kände mig trygg annars hade jag inte vågat .. så taaaaack till er alla det var skönt att höra av er alla att ni finns här att ni har en dörr öppen och att jag ska tänka vuxet , som om jag inte har det redan liksom?? det är mina vänner som är min familj så kommer det alltid vara det är ni som accepterar mig rätt , sen alle gumman att jag skrek så på dig va inte meningen ååh..:( du vet du nog , efter att vi hade suttit där och pratat dom 2timmarna och ni hade torkat mina tårar så kändes det lite bättre. och när jag gick till köket med reza och freddy så ville dom prata om min pappa så jag sa som det var , jag är mellan jag hatar han men jag vill inte lämna han ,vi kan hata varann vi kan gilla varann men jag vill finnas och inte finnas.. det är så SVÅRT!! :( så jao vi hade lite allvarliga snack , timmarna bara gick och vissa åkte hem sen på natten var vi många som sov över :) det var så mysigt när vi alla satt i rummet och pratade mitt på morgonen och käkade mat hahah , vi var ändå 8st som sov över så vi hade ganska roligt ^^ jag sov såklart med alle och jonte + reza då!
 haha.
Lördag ; var jag bara hemma och kollade filmer.
 
 
 
 
Söndag ; åkte jag till stan vid 19;30 för att boka bio , det blev filmen : Bitchkram med eli den va rooolig hah :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?