11/9-2012

2012-09-11, 03:40:43 / Kategori: Allmänt
 
Dax att skriva om mina dagar nu då (:
 
 
 
Fredag ; när jag vaknade började jag städa som en idiot haha , jag diskade , lagade mat , bytte lakan , tog undan alla saker på mitt golv och torkade golvet + slängde skräp :) sen kan jag säga att jag var meega trött så då fick jag sms om att jag skulle med Robin&jonte på bio :D det tyckte jag att jag va förtjärnad hahah , run 19:10 åkte jag till stan för att möta upp dom vid 20:10 :) medans vi väntade på att tiden skulle gå så snackade vi massa , köpte massa gott att äta och tillslut började den den hette ; Borune legacy :) jag gillade den men vissa gånger var den seg annars braa (A) den började 21:40 - 23:42 så snacka om att jag hade ont på rumpan och vi alla var trötta , robin va den som halvsov massa haha ^^
 
 
 
Lördag ; Precis när jag vaknade hade jag massa sms denna dagen med , jag sprang runt för att hitta något att äta och jag försökte få tag i malle så hon bad mig åka dit istället för att äta :) Jag hittade lite kläder, sminkade mig och åkte till henne då åt vi potatissallad & kyckling mumma :) sen chockladpudding som efterrätt medans vi fixade klart oss haha ^^ vid 20:00 skulle vi möta upp billy för att förkröööka på Pc ;D det va seg i början för att det bara var vi men efter typ 1timme och efter alla drinkar så från ingenstans kom det fram 3killar till oss ,billy bara kolla hahah. Såklart så snackade jag och malle med dom ^^ så hämtade han sina vänner jag ba : men waa ok. :p Så vi va runt 7pers på det bordet , och vid 22:40 kom robin det var ju på tiden kan jag säga. han va med full och han kolla bara på dom , malle va lite konstig hon gick med dom ut för att röka och vi kände dom inte. :P när hon kom tilllbaka fick man höra att dom bara va ute efter " ligg" så vi stack vidare , vi skulle till trädgården men billy kom inte in han är bara 18 så vi leta och leta , vi kom bara på Bryggan då men robin ville inte.. det var tjaffs hit och hit men till slut gick vi ändå in i bryggan ;D Haha där har inte vi varit sen i vintras så , det var inte mycket folk då vi kom vi tog varsin drink , killarna kolla på tjejer och vi ville bara dra och dansa så det gjorde vi typ 1timme med. så vi fick ju en ny ragg hahah han va skiiiit snygg och han dansa loss med oss ,han visa sin mage han kramade massa och bara prata . Han va fan rolig hihi men han va äldre , först så sa han att han va 47 HAHAH jag ba " men vaaaa nä sluta " då skratta han , han va tydligen 26 men såg ut som 24 och mega SNYGG!! :D när vi skulle dricka lite så sa killarna att dom ville gå och vi började bråka för dom ville inte stanna kvar och blabla för dom såg inga snygga tjejer då sa jag " omen gud ni glor på rövar vi kollar inte på kukar" då blev dom SURA och tysta HAHAHHA ;D såå aa dom stack ju hahah vid 00:30 då alla kom , det kom mer och mer folk och jag sååååg min kusse bland alla igen wiiiie :D vi kramades och pussades , hennes killvän fyllde 18 så han hade ju roligt med oss hahah ^^ från ingenstans pussade hon han då skulle han ha en av mig men jag ville inte jag känner han inte men jag fick ge en snabb puss bara ..^^ & en kille va efter mig där helatiden jag ville inte prata med han han kom fram helatiden , jag hittade en annan killkompis (eddie) som jag känner så han hjälpte mig med att knuffa bort han hihi . ^^ dom knuffa varann , en tjej kompis som jag bara hade pratat med hon knuffa också bort han hahah så aa vakterna kom men sen va allt lungt :) det var så snällt att dom hjälpte mig :) vi dansade loss innan dom stängde , man ville inte hem redan vid 03:05 så vi alla satt ute i valand lite , det tråkiga va att alla stack olika håll för att jag och malle ville till mc där kom en kille med till oss han va knäpp haha ^^ och vi va hemma 06:00 igen hah , dååå var det skönt att byta kläder ååh.
 
 

Min älskade kusseee jag älskar dig sååååå!!! <33
 
 
Söndag ; då ringde min mobil på 14:30 för att jag skulle hinna fixa mig innan jag skulle på släktkalas hos Jonte med alle :) jag va där prick 16:00 som man skulle , då hade nästan alla kommit. jag kan bara säga att jag verkligen avgudar hans pappa haha han är såå goo . Vi började med att äta skit god mat , plockmat då massa ost,macka,korv,salami,dricka,oliver m. mm jag bara älskade det mummms :) sen fick man efterrätt ; glass , grädde,chockad m.mm hehe (: snacka om att man va mätt och trött efter det var typ alla , vi satt mest och chillade då ^^ jag satt med hans pappa pratade om livet och om mitt singelliv så sa han att jag ska stå på mig att jag alltid är välkommen där så SÖTT sagt :)) men det dumma dom gjorde va att LURA mig med en jääävla stötboll fyyyyfan vad jag kastade den åt helvete hahah :O det gjorde ont , jag slog jonte lite hahah han bara skratta ^^ vi hade inte så mycket att göra då alla gick så vi gick en långpromenad runt i hisingen tills sluta va vi nere vid backaplan haha så det var en lång bra promenad :) massa prat , musik och bara chilla påvägen jontes bror va med också vi pratade mest om vad man hade gjort i helgen o så. Efter åkte jag och alle hem , vi pratade massa på tåget men hon somna nästan och när jag kom hem vilade jag hehe.
 
 
 
Måndag ; åkte jag och malle för att träna. jag vaaaaa så arg så det var skönt att få gymma va , vi va där i 2timmar asså hahah ^^ och vid 20:00 skulle ju x-factor börja så vi satte igång rullbandet för att gå på den och kolla på 4an HAHAH det var fan bra träning kan jag lova (a) och vissa va bra där. sen tränade vi mage , ben och armarna :) fyyyfaaan vad varm jag va, det var lika varmt när vi kom ut så vi gick båda i linne o träninsbyxor , så sköööönt.

Jonna Erlandsson

sv: kommer upp imorgon, kika in då :)

Svar: yeah :)
Jennie



2012-09-12, 23:36:06 URL: http://jonnaerlandsson.se/blog



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?