4/9-2012

2012-09-04, 05:56:41 / Kategori: Allmänt
Jag är trött på att alltid vara ett andrahandsval för folk, jag är trött på föräldrar som inte bryr sig, jag är trött på killar som tror att kärlek kan man bara kasta bort, jag är trött på att alla är beroende av bekräftelse & bara bryr sig om vad andra tycker, jag är trött på alla dessa folk vars mardröm är att gå ut utan smink, trött på ytlighet och trött på att man måste vara antingen det ena eller andra, trött på att vi måste sätta ettiketter på exakt ALLT som finns! Det räcker nu. Jag orkar fan inte mer! VARFÖR ska exakt ALLT vara ett fucking jävla problem?! VARFÖR kan inte folk bara vara trygga i sig själva; och framför allt, när man då inte är så trygg i sig själv som någon annan, varför trycka ner den personen totalt bara för det?
Och varför måste alla vara så jävla falska nu för tiden? Vad fan, va med dom människor du tycker om istället för att trycka ner dom personer du är med. Jag hade kunnat säga att jag från och med nu ska skita totalt i sådana människor, men saken är den att man inte vet VEM som är äkta/falsk nu för tiden.
Varför kan inte bara folk gå sin egen väg och inte bry sig om vad andra ska tycka. För dom enda som stannar kvar är äkta ju.Ja också en grej till.. Smal eller tjock, vad spelar det för roll? Bara för att jag har lite att ta i och inte är så fucking benig, är jag mindre värd då? Det tycker inte jag, men det verkar ju som att dom flesta andra tycker det.
Åh. Har så jävla mycket jag tänker på, var jävligt skönt att få skriva av sig (a)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?