4/2-2013

2013-02-04, 23:47:00 / Kategori: Allmänt
Hallo, jag måste ha somnat jävvligt gött för jag märkte inte att timmarna gick och att jag bara sov haha :o så till slut var klockan 15:40 & eli ringde mig massa för vi skulle shoppa i frölunda idag eller ja hon skulle det :o så det var bara att HOPPA upp ta på sig, ta alla sakerna och gå till bussen.. då ska man ju såklart se den komma där också såå det var bara att springa allt vad man kunde & jag hann med den ;D när jag kom till FRÖLUNDA så skulle jag precis gå mot Newyorker för hon hade redan köpt allt sitt aa då skrämde eli såklart mig asså shiit jag bara går där som ingenting så jag blev fasen rädd..:$ hon skratta ända tills vi gick in fan, när vi kom in så sprang jag direkt mot underkläderna men kläderna va sådär denna gången så jag fick med mig 3tröjor :)) jag är jätte nöjd med mina saker det kunde inte bli finare kläder så nu väntas det bara för att bli fotad med vännerna eller utgång om ungefär 3veckor ;) efter att jag var klar så var det bara att gå mot Mc för att käka loss sen åkte vi faktiskt hem , det var skönt att komma hem igen när man är såhär trött =/ jag har fixat om bloggen lite ja mer kommer la :) och nu ser jag på 11an!
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?