12/1-2013

2013-01-12, 19:05:00 / Kategori: Allmänt
YEEES idag är det den 12/1 som INNEBÄR ATT älskade alle kommer hem ikväll runt 22:00 kanske och där kommer jag stå med mina ÖPPNA ARMAR det finns inget bättre att få möta upp sin bästa vän med all GLÄDJE & bara kramas som om ingen annan är där just då , såå WIIIIIE jag har väntat på denna dagen jag har väntat så mycket på dig och jag lär hoppa av glädje sen springa mot dig.. :$ det ska bli så unde...rbart att få hem dig efter 1hel månad i chile gumman & det kommer bara bli så awesume att du ska träffa oss ALLA tillsammans igen så du kan berätta för alla hur din resa har varit istället för att säga till en och en och hahah , även fast man har saknat sönder dig och det är sååå tomt att inte få ett sms av dig, någon fin bild därifrån , få krama om /träffa dig, höra mobilen ringa eller så så hoppas jag att du har haft den resan som du hade hoppats på att du har haft det bra med dina efter längtande släktingar och att du har fått koppla av nu utan massa press på dig för även om jag har haft den värsta december som finns så kommer du ändå hem nu men jag tycker inte att man ska tjata på dig direkt om att ses, att redan säga men " kan du ses i veckan" HAHHA du måste landa och få andas ut här i sverige också liksom ♥ Vårat liv tillsammans är som ett pussel ,för varje dag så lägger du dit en bit i mitt hjärta tack för att jag har dig hjärtat! <33
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?