18/1-2013

2013-01-18, 17:31:45 / Kategori: Allmänt
igår var det då ingen rolig dag för mig för ; - Känslan när man vaknar grymt dålig och svettig, bestämmer sig för att ta en dusch fort och så klart så skulle det bryta ihop där .. jag började må illa började skaka , kände knappt vattnet rinna över mig och ljudet i mina öron stängdes av så jag hörde ens inte vattnet jag bara skakade och försökte ta kallvatten med det blev värre då gick jag ur försöktigt skulle sätta mig för att vila men jag bara skakade och skakade så fick jag upp lite av vattnet som jag hade i magen ,allt snurra runtrunt och detta va vid 18.30 men jag känner mig drogad ännu , detta ska inte förstöra min helg..:'( sen när ens pappa kommer hem vid 20:50 & ser hur vit man är medans han är hur GLAD som helst fast inte konstigt du hade varit med dina bröder så det är bara bra men bara genom att ropa på mig SÄTTA på min ÄLSKADE LÅT (GAMNANG STYLE och börjaa dansa så som kinesen gör gör ju mig bara på bättre humör HAHAHHA !! :D jag dog av skratt kan jag lova & till slut dansade vi båda SÅDÄR :D , PAPPA du gjorde min kväll stunder som dessa med dig att vi kan FLUMMA tillsammans och skratta tillsammans är DOM BÄSTA ibland är du bara för GOOO och NICE att du har samma smak som mig fan! ;) ♥
 
 
 
( Idag) Ikväll taggar jag bio med memme , vi vet inte vilken ännu men nice fan :) ha en bra fredag alla!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?