23/1-2013

2013-01-23, 23:34:11 / Kategori: Allmänt
~ äntligen är denna dagen/kvällen här igen, nu är jag med pappsen & kusinvitamin på besök hos morbror :-) jag kan ju inte vara gladare än detta för fyfasen vad roligt vi har tillsammans då , bara snackar om våra dagar som har gått, skrattar tillsammans , busar med varann och bara känns som en familj ihop så känner jag just nu :-) & det känns så underbart att se pappa busa med dig kusse haha att se er tillsammans så sen skratta tillsammans det gör ju mig ännu gladare , fast när vi kom över till att snacka SNUSK nu så fattar jag ju vart jag har fått allt mitt ifrån Hahaha ;) Kusin ; jag bara älskar dig av hela mitt hjärta när du just la dig i mitt knä när vi alla sitter tillsammans är bara bevis på hur nära vi har kommit varann ♥ Jag har saknat dig alla åren som jag förlora dig men nu har vi bättre än någonsin ;* Puss på stjärten fan hihih ;)
 

M O A

SV: Tack detsamma du!

Svar: :)
Jennie



2013-01-24, 00:04:16 URL: http://moaahlgren.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?