31/1-2013

2013-01-31, 23:38:04 / Kategori: Allmänt
denna dagen har varit SLAPP för min del men jag klagar inte för jag vaknade med huvudvärk som in i... :( så jag låg kvar i sängen ett tag sen kollade jag runt lite på internet och såg en NYHET så jag bad malle ringa då va jag SUPER GLAD... för jag såg att dom har sänkt den MOBILEN som jag ska köpa så snacka om att det är en GLAD BRUD HÄÄÄR DÅVA!!!! efter vi hade lat på kom hon hit , vi åkte mot stan vid 16:00 och kollade mer men jag bestämde mig för att köpa den imorgon istället (: så vi hittade ett as snyggt linne istället MOHAHHA & sist men inte minst så åkte vi hem till oss och stack till Pizzerian MUMMA det kunde inte sluta bättre. :) men nu ligger jag med VÄRSTA migränen fyfaseen så ont jag fick det spänner jag mår illa jag kan inte somna eller nått, allt är ååååh!
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?