bääästavän <3

2013-01-29, 23:54:11 / Kategori: Allmänt
Denna brud har hjälpt mig så sjukt mycket genom livet hon har alltid funnits där genom åren och stöttat mig du är ängeln i mitt liv som hjälpt mig i dom mörkaste stunderna det går inte att tacka dig så att du skulle förstå hjärtat men seriöst,tack för alla gånger jag fattar inte att du än står kvar vid min sida förlåt för alla gånger jag vart en sån idiot jag menar det, förlåt till månen och tillbaka du är mer än guldvärd jag säger det inte ofta men jag älskar dig det ska du veta! Du är inte min bästavän längre bara,du är min andra halva & min syster sida vid sida genom allt före och efter döden,inget skiljer oss åt <3 Skulle ta en kula för dig och jag säger det inte bara för att leka gullig som många andra jag menar det verkligen skulle du lämna mig skulle jag bara vänta på nästa tåg If you jump, i jump.är otroligt glad för din skull att du hittat Jontii ( min broder) Ni är seriöst hur söta som helst tillsammans så gubben? Krossar du min systers hjärta ,krossar jag dig ;) Sorry men våga inte göra det för vill inte krossa dig haha <3, ni är världens finaste människor och ni båda har verkligen funnits där i stunder jag behövt snacka med någon,tack. glöm aldrig att jag älskar dig gumms .Puss ♥
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?