MItt hjärta! <3

2013-01-03, 23:48:25 / Kategori: Allmänt
Jag älskar dig över allt på denna jord du är min styrka, min andra halva,  mitt syre, mitt stöd& mitt allt <3 du är som min syster vi är så sjukt lika på insidan, säger samma saker samtidigt, tänker samma saker ;)  Det har varit så länge nu  men ändå så överraskas vi när vi säger samma sak vid samma tilfälle och vi säger då att vi är så sjukt lika jag älskar denna människa till tusen & jag litar på dig till tusen jag vet att jag kan berätta allt för dig, utan att ens vara orolig för att du skulle sprida det vidare vi kan bråka hur mycket som helst, men jag kommer aldrig nånsin låta dig försvinna ur mitt liv vi är FRu&frugan som har gått igenom en hel del tillsammans <3 du är verkligen som en del av min familj, och jag hoppas att du vet det nu mitt hjärta du är guld värd att just jag fick en vän som dig kan jag inte förstå du är den bästa systern som finns jag minns precis första gången vi va med varandra, gud vad roligt vi hade HAHAH du var ju bara för SÖÖÖT :D du får mig att må så jävla bra du kom in i mitt liv och räddade mig du är nog den finaste och underbaraste människan på jorden <3  din humor dödar, skrattar så jag får tårar i ögonen varje gång jag är med dig och detsamma för dig :)  du betyder allt och lite till för mig, min underbara älskling saknar dig grymt mycket men LÖRDAGNATT SKA JAG FÅNGA UPP DIG EFTER DIN REEESA  I CHILE ÅÅÅH VAd underbart & denna sommaren 2013 kommer bli grym! gatufester, resor, festivaler och alla andra roliga saker vi ska göra jag tänker aldrig någonsin lämna dig det skulle jag aldrig tilllåta för jag behöver dig för att må bra tillsammans är vi starka nog att klara av allt :) smurfarna!!! hihi de är vår låt somfan HAHAH ;))
jag skulle kunna ta en kula för dig. kan inte tänka mig ett liv utan dig, min stjärna, mitt hjärta, min allrabästavän. jag litar på dig till 100 % jag kan berätta allt för dig, och du försöker alltid göra allt för att hjälpa. <3 jag älskar dig tusen varv runt månen och tillbaka <3
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?