Nu kom man hem från gymmet :)

2013-01-22, 23:38:47 / Kategori: Allmänt
Jao, jag kom inte iväg direkt då jag skrev att jag skulle åka , jag packa min gymväska som sagt och under tiden fick jag sms från malle att hon behövde ladda sin mobil lite hahah så jag passade på att ta lite disk ^^ men hon kom till mig 16:40 då stack vi direkt till bussen frysandes haha och bytte till vagnen mot stan där gick vi runt i lite affärer för hon ville hitta något att köpa till sin kille ( dom har nämligen 1månad idag) så vi kollade runt en del det var svårt men till slut fick du till en liten en iallafall ;) & efter det åkte vi mot gymmet så vi var faktiskt där 18:30 hahah men så kan det gå ibland vi tänkte ändå köra på KVÄLLSGYM så det spelade ingen roll :) det var såå mycket FOLK där den tiden vi fick knappt plats så vi startade med att börja träna magen en del där skrattade vi hahahah , jag såg en kille som liknade våran Killkompis som fan det var värsta kopian men vad skulle han göra här när han bor i Jönköping liksom? :p malle såg inte det förän jag sa det så jag kollade på han somfan sen kollade vi båda in honom mer än vad vi tränade hahah så blir det ju bara av sig självt ;D det var så roligt hihi, vi bara kolla och kolla men när han kolla så kollade vi bort så höll vi på etttag hahha eller ah tills han gick faktiskt ^^ så när han gick gick vi till rullbandet istället innan vi skulle hem. (a Nu är jag hemkommen och grymt trött kan jag lova , imorgon väntar en dag med pappasen& min ena kusin :D
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?