varit med memme&jannice :)

2013-01-12, 07:16:00 / Kategori: Allmänt
 
Ååååh min kära memme att jag äntligen får vara med dig såhär igen och att jag har fått några timmar ensam hemma hos dig med våran middag för 2 det skadar då inte att få :-) det är så SKÖÖNT att du alltid är den glada tjejen tjejen som ser allt positivt mer än något annat därför lär du mig detta också så denna dagen + kvällen har varit massa skrattig ♥ men nu är man hemkommen annan vän ( jannice) som jag inte har träffat på drygt 2 eller 3 år så det var grymt kul att få se dig och din lilla familj igen , den bara växer nu väntar du på att bli 3barnsmamma i februari :o och det är fullt hus hos er så , ni bjöd oss på fika med te gottgott och så satt vi alla & tjöta tills det var dax att dra hem ;) när jag kom hem vid 01:55 åt jag och pappsen CHOKLADPUDDING MED GRÄDDE sen pratade vi lite och jag såg film efter film på tv & IDAG KVÄLL KOMMER MIN ÄLSKADE Alicia hem wiiiie!! :-D Ha en fortsatt bra fredag eller lördagnatt allihopa för det ska då jag ha , kraaam på er (a
 
 haha!
 
 
 
 
Just nu mår jag såå jävla bra tack vare mina vänner sååå tack åter igen för denna natten :-) ååh vad gott detta va faaan , muuums med massa grädde ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?